Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2011

De les competències als projectes: una proposta des de les àrees curriculars

  • Identification data

    Identifier: RP:1649
    Authors:
    Conde, CarmenGavaldà, AntoniGirondo, LuisaMacaya, AlbertPons, Josep Maria
    Abstract:
    La noció de competència ha comportat alguns canvis significatius en la forma com ens plantegem l’acció didàctica a les aules. L’èmfasi en l’aplicabilitat dels aprenentatges i la relació amb els contextos de l’alumnat van paral·lels a l’interès per les propostes interdisciplinàries. En aquest article, hi plantegem i valorem una experiència de treball interdisciplinari en el context de la formació inicial de mestres. Tant la reflexió prèvia com la concreción del projecte han estat el resultat d’un treball conjunt de professors de diverses àrees de didàctiques específiques i de psicologia de l’educació.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Conde, Carmen Gavaldà, Antoni Girondo, Luisa Macaya, Albert Pons, Josep Maria
    Keywords: treball per projectes
    Abstract: La noció de competència ha comportat alguns canvis significatius en la forma com ens plantegem l’acció didàctica a les aules. L’èmfasi en l’aplicabilitat dels aprenentatges i la relació amb els contextos de l’alumnat van paral·lels a l’interès per les propostes interdisciplinàries. En aquest article, hi plantegem i valorem una experiència de treball interdisciplinari en el context de la formació inicial de mestres. Tant la reflexió prèvia com la concreción del projecte han estat el resultat d’un treball conjunt de professors de diverses àrees de didàctiques específiques i de psicologia de l’educació.
    Journal publication year: 2011
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article