Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

El nou paper del professor de llengua estrangera a l'aula

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1280
    Autores:
    Resumen:
    Perquè tots els enfocaments metodològics actuals arribin a formar part d'una renovació de la didàctica, cal una preparació i una sòlida formació del professor acostumat a directrius més o menys rigoroses, però còmodes, de les metodologies anteriors. Aquest professor es troba de sobte amb una llibertat d'acció molt difícil d'assumir i que pot conduir de vegades a enyorar la comoditat del passat. Assistim a un canvi de comportament que pretenen que, d'una banda, el professor adopti una metodologia no-directiva i que, d'altra banda, l'alumne es faci càrrec del seu aprenentatge.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Verrier, Jacky
    Palabras clave: Metodologia no-directiva. Autonomia de l’alumne Formació del Professorat Didàctica de la Llengua Estrangera
    Resumen: Perquè tots els enfocaments metodològics actuals arribin a formar part d'una renovació de la didàctica, cal una preparació i una sòlida formació del professor acostumat a directrius més o menys rigoroses, però còmodes, de les metodologies anteriors. Aquest professor es troba de sobte amb una llibertat d'acció molt difícil d'assumir i que pot conduir de vegades a enyorar la comoditat del passat. Assistim a un canvi de comportament que pretenen que, d'una banda, el professor adopti una metodologia no-directiva i que, d'altra banda, l'alumne es faci càrrec del seu aprenentatge.
    Año de publicación de la revista: 1991
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Metodologia no-directiva.
    Autonomia de l’alumne
    Formació del Professorat
    Didàctica de la Llengua Estrangera
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar