Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1991

Els contes a l'escola

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1284
    Autores:
    Resumen:
    L'ús dels contes a les llars d'infants, els parvularis i escoles d'EGB és una realitat; s'utilitzen contes en les activitats d'expressió oral, en les de lectura, en els jocs de llengua, etc. Se n'expliquen i se'n llegeixen, fins i tot els mateixos nens en creen de nous. Per aquesta raó pensem que seria bo conèixer si els elements que condicionen la mateixa naturalesa del conte -oralitat, temàtica, estructura, especialització, espai i temps, etc.- es mantenen en les narracions que actualment es fan a les aules, o si s'han introduït elements nous, i en aquest cas quins són i quina finalitat tenen.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Ollé, M.
    Palabras clave: Didàctica de la Llengua i la Literatura. Educació Primària Educació infantil Contes
    Resumen: L'ús dels contes a les llars d'infants, els parvularis i escoles d'EGB és una realitat; s'utilitzen contes en les activitats d'expressió oral, en les de lectura, en els jocs de llengua, etc. Se n'expliquen i se'n llegeixen, fins i tot els mateixos nens en creen de nous. Per aquesta raó pensem que seria bo conèixer si els elements que condicionen la mateixa naturalesa del conte -oralitat, temàtica, estructura, especialització, espai i temps, etc.- es mantenen en les narracions que actualment es fan a les aules, o si s'han introduït elements nous, i en aquest cas quins són i quina finalitat tenen.
    Año de publicación de la revista: 1991
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Didàctica de la Llengua i la Literatura.
    Educació Primària
    Educació infantil
    Contes
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar