Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1995

Mapas conceptuales. Una técnica para aprender

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1356
    Autores:
    Resumen:
    El grup de professors que han elaborat el llibre de diferents nivells educatius (des d’educació infantil fins a universitat), “Mapas conceptuales. Una técnica para aprender”, dirigit i coordinat per Antonio Ontoria, ja fa temps que analitza la forma d’acostar-se a la realitat concreta del treball a l’aula des d’una òptica constructivista. Els preocupa l’alumne i el seu aprenentatge: com facilitar-lo?. La resposta condueix al model d’aprenentatge potenciat a la reforma. Construir i compartir coneixements, aprendre significativament, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar… són idees que han portat als autors a reflexionar sobre la pròpia pràctica docent amb els seus alumnes.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Salvat, Agustí
    Palabras clave: Aprenentatge significatiu. Constructivisme Mapa conceptual
    Resumen: El grup de professors que han elaborat el llibre de diferents nivells educatius (des d’educació infantil fins a universitat), “Mapas conceptuales. Una técnica para aprender”, dirigit i coordinat per Antonio Ontoria, ja fa temps que analitza la forma d’acostar-se a la realitat concreta del treball a l’aula des d’una òptica constructivista. Els preocupa l’alumne i el seu aprenentatge: com facilitar-lo?. La resposta condueix al model d’aprenentatge potenciat a la reforma. Construir i compartir coneixements, aprendre significativament, aprendre a aprendre, ensenyar a pensar… són idees que han portat als autors a reflexionar sobre la pròpia pràctica docent amb els seus alumnes.
    Año de publicación de la revista: 1995
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Aprenentatge significatiu.
    Constructivisme
    Mapa conceptual
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar