Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1994

El coneixement del medi social a l'educació infantil

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1383
    Autores:
    Resumen:
    El pla nou de Magisteri es posa en marxa el curs 1992-93 amb el 1r. i el 2n. a ple rendiment. El curs 1993-94 es clou el cicle amb el 3r. de carrera. El pla nou presenta diverses variants respecte al pla anterior. Un que afecta a les àrees de les Ciències Socials en la configuració del recorregut de mestre, es concreta en la recent estrenada especialitat d’Educació Infantil. S’hi incorporen dues matèries noves: una és l’Entorn Social i l’altre el Coneixement del Medi Social. La primera passa a ser la continuadora de l’extingit Coneixement de Catalunya, amb els criteris de llengua i de nació que la caracteritzaven. La segona, el Coneixement del Medi Social, nova de trinca, implica un replanteig didàctic de com treballar l’àrea als nivells corresponents de l’Educació Infantil. Era, evidentment, la matèria que completaria el cicle.
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Gavaldà, Antoni
    Palabras clave: Magisteri d’Educació Infantil Didàctica de les Ciències Socials
    Resumen: El pla nou de Magisteri es posa en marxa el curs 1992-93 amb el 1r. i el 2n. a ple rendiment. El curs 1993-94 es clou el cicle amb el 3r. de carrera. El pla nou presenta diverses variants respecte al pla anterior. Un que afecta a les àrees de les Ciències Socials en la configuració del recorregut de mestre, es concreta en la recent estrenada especialitat d’Educació Infantil. S’hi incorporen dues matèries noves: una és l’Entorn Social i l’altre el Coneixement del Medi Social. La primera passa a ser la continuadora de l’extingit Coneixement de Catalunya, amb els criteris de llengua i de nació que la caracteritzaven. La segona, el Coneixement del Medi Social, nova de trinca, implica un replanteig didàctic de com treballar l’àrea als nivells corresponents de l’Educació Infantil. Era, evidentment, la matèria que completaria el cicle.
    Año de publicación de la revista: 1994
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Magisteri d’Educació Infantil
    Didàctica de les Ciències Socials
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar