Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 1997

Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1437
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/RP1437
  • Autores:

    Giménez, Joaquim
  • Otros:

    Autor/es de la URV: Giménez, Joaquim
    Palabras clave: Atitmètica Didàctica de les Matemàtiques
    Resumen: Tot mestre d’Educació Primària sap de les dificultats de plantejar la resolució de problemes en matemàtiques. En els darrers anys molts autors han tractat de sistematitzar com se n’adquireix el coneixement, i quines són les dificultats més importants. Les diverses recerques realitzades han mostrat que un dels temes importants que porta lligada la resolució de problemes és el fet que s’utilitzen sovint representacions diferents. El llenguatge verbal dels enunciats, els dibuixos que s’hi acompanyen… en tota representació és cabdal trobar-ne el significat. D’aquí que l’autor Carlos Maza ens desenvolupi el que sabem d’aquest tema en el llibre Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales.
    Año de publicación de la revista: 1997
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Atitmètica
    Didàctica de les Matemàtiques
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar