Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2006

L'ensenyament de les matemàtiques des de l'aprenentatge dialògic

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1565
    Autores:
    García, PalomaGiménez, JoaquimDíez-Palomar, Xavier
    Resumen:
    Si estem envoltats de matemàtica, com és que sovint la gent afirma no saber-ne? I quines dificultats presenta aquesta realitat per als professionals de l’ensenyament que tractem de transmetre i fer descobrir els conceptes matemàtics? En aquest article presentem una proposta innovadora i arrelada en els canvis de la societat actual, per tal de contribuir a oferir alternatives als mestres i professors/es de matemàtiques, que han d’enfrontar-se cada dia a realitats com aquesta a les seves aules.
  • Otros:

    Autor según el artículo: García, Paloma Giménez, Joaquim Díez-Palomar, Xavier
    Palabras clave: Didàctica de les Matemàtiques
    Resumen: Si estem envoltats de matemàtica, com és que sovint la gent afirma no saber-ne? I quines dificultats presenta aquesta realitat per als professionals de l’ensenyament que tractem de transmetre i fer descobrir els conceptes matemàtics? En aquest article presentem una proposta innovadora i arrelada en els canvis de la societat actual, per tal de contribuir a oferir alternatives als mestres i professors/es de matemàtiques, que han d’enfrontar-se cada dia a realitats com aquesta a les seves aules.
    Año de publicación de la revista: 2006
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Didàctica de les Matemàtiques
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar