Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2008

Reflexions al voltant del Pràcticum d'Educació infantil: un model per esdevenir mestres?

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1595
    Autores:
    Torres, CarminaRubio, LauraFrancino, Jèssica
    Resumen:
    El Pràcticum II suposa, per a la majoria de nosaltres, alumnes de 3r curs de Magisteri, el primer contacte amb el món educatiu d’una manera àmplia, després del breu i sovint quasi efímer Pràcticum I del curs anterior. És per aquest motiu que cal tenir en compte les expectatives, il·lusions, pors, angoixes, utopies… que cadascun de nosaltres té, de ben segur, a l’inici de les pràctiques. Però res de tot això seria possible sense uns centres educatius que ens acollissin i obrissin les portes amablement, amb ganes d’ajudar-nos a formar part de la seva quotidianitat, almenys durant uns mesos, per conèixer així el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Torres, Carmina Rubio, Laura Francino, Jèssica
    Palabras clave: Pràcticum II
    Resumen: El Pràcticum II suposa, per a la majoria de nosaltres, alumnes de 3r curs de Magisteri, el primer contacte amb el món educatiu d’una manera àmplia, després del breu i sovint quasi efímer Pràcticum I del curs anterior. És per aquest motiu que cal tenir en compte les expectatives, il·lusions, pors, angoixes, utopies… que cadascun de nosaltres té, de ben segur, a l’inici de les pràctiques. Però res de tot això seria possible sense uns centres educatius que ens acollissin i obrissin les portes amablement, amb ganes d’ajudar-nos a formar part de la seva quotidianitat, almenys durant uns mesos, per conèixer així el context real en el qual es desenvolupa l’activitat professional.
    Año de publicación de la revista: 2008
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article