Revistes Publicacions URV: Comunicació Educativa - revista d'ensenyament de les comarques meridionals de Catalunya> 2009

Arbres per a una educació artística postmoderna. Un estudi de cas a partir de l'art contemporani

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:1613
    Autores:
    Valero, Eloïsa
    Resumen:
    La investigació educativa que relatem a continuació parteix d’un enorme interès personal per conèixer millor l’art contemporani i desxifrar-ne els plantejaments i els seus processos de creació, així com el paper que té a la nostra societat. El fet de formar part activa del professorat d’ensenyament secundari ha provocat, de forma inevitable i apassionada, la necessitat d’aprofundir en les relacions entre aquests dos àmbits (art contemporani i educació artística) identificant contrastos i paral·lelismes.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Valero, Eloïsa
    Palabras clave: Didàctica de l’Expressió Plàstica
    Resumen: La investigació educativa que relatem a continuació parteix d’un enorme interès personal per conèixer millor l’art contemporani i desxifrar-ne els plantejaments i els seus processos de creació, així com el paper que té a la nostra societat. El fet de formar part activa del professorat d’ensenyament secundari ha provocat, de forma inevitable i apassionada, la necessitat d’aprofundir en les relacions entre aquests dos àmbits (art contemporani i educació artística) identificant contrastos i paral·lelismes.
    Año de publicación de la revista: 2009
    Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Palabras clave:

    Didàctica de l’Expressió Plàstica
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar