Autor según el artículo: Masgrau, Mariona
Palabras clave: intermedialitat
Resumen: L’article advoca per la necessitat d’apostar per una didàctica integrada dels llenguatges —verbal, visual, musical— a l’hora de potenciar la competència comunicativa, i sobretot en l’ensenyament i aprenentatge de les arts. Aquesta és, sens dubte, una exigència de les formes de comunicació actuals, que ens faciliten les noves tecnologies i que són cada cop més intermèdies: ens possibiliten hibridar llenguatges i afegir més potencial i complexitat als missatges. Abordar la intermedialitat a les aules, això no obstant, no és un repte senzill, ja que demana trencar amb unes estratègies i uns procediments molt arrelats, tant per part dels alumnes com dels professors. La nostra investigació planteja algunes d’aquestes dificultats, mitjançant l’anàlisi de dues seqü.ncies didàctiques entorn d’una forma poètica d’essència intermèdia: la poesia visual.
Año de publicación de la revista: 2011
Tipo de publicación: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed## info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article