Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2010

Investigació: L’atenció a l’alumnat amb discapacitat a la URV. Una guia docent

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:3594
    Autors:
    Vedriel Sánchez, GemmaParera Pozuelo, BelénVives García, MariaComes Nolla, Gabriel
    Resum:
    En els moments actuals, l’accés i la integració de les persones amb discapacitat als estudis universitaris es pot considerar com un fenomen en ple procés d’expansió. A principis dels anys noranta la presència d’estudiants amb discapacitat als campus universitaris era un fet anecdòtic i avui en dia és ja una sòlida realitat. El reconeixement social dels principis d’igualtat d’oportunitats, normalització, i els canvis realitzats també a nivell legislatiu amb la creació de normatives sobre l’educació de les persones amb discapacitat, ha contribuït a aquest increment.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Vedriel Sánchez, Gemma Parera Pozuelo, Belén Vives García, Maria Comes Nolla, Gabriel
    Resum: En els moments actuals, l’accés i la integració de les persones amb discapacitat als estudis universitaris es pot considerar com un fenomen en ple procés d’expansió. A principis dels anys noranta la presència d’estudiants amb discapacitat als campus universitaris era un fet anecdòtic i avui en dia és ja una sòlida realitat. El reconeixement social dels principis d’igualtat d’oportunitats, normalització, i els canvis realitzats també a nivell legislatiu amb la creació de normatives sobre l’educació de les persones amb discapacitat, ha contribuït a aquest increment.
    Any de publicació de la revista: 2010
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article