Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2021

L’aprenentatge basat en reptes al bàtxelor en Ciències de l’educació – Universitat d’Andorra

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:4894
    Autors:
    Gili Moneo, Sònia
    Resum:
    L'estudi que es presenta a continuació es desenvolupa al bàtxelor en Ciències de l'educació de la Universitat d'Andorra. Els objectius són analitzar la valoració dels estudiants en relació amb els sis primers reptes plantejats, l'acompanyament del professorat i els continguts dels seminaris i plantejar propostes per a la millora dels reptes en general. En aquest context també s’ofereix una visió profunda del contingut i la documentació dels seminaris del repte 5, que porta com a títol Ensenyament i aprenentatge de les ciències socials en una cultura democràtica. La metodologia emprada és quantitativa i s’utilitza com a instrument les enquestes dissenyades pel departament de qualitat. Es destaca una evolució en la valoració dels reptes, que és deguda bé per l'expertesa adquirida pels estudiants, o bé per les millores incorporades en el disseny de la formació. Alhora, s’identifiquen puntuacions baixes en la valoració per part dels estudiants en alguns seminaris el que duu a reflexionar sobre la diversitat d’estils d’aprenentatge dels estudiants, la perspectiva dels estudiants a l’hora de resoldre el repte i la vinculació del contingut dels seminaris amb les temàtiques dels reptes. L’anàlisi permet elaborar una sèrie de propostes que s’enfoquen a la millora del procés d’ensenyança-aprenentatge.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Gili Moneo, Sònia
    Paraules clau: Aprenentatge basat en reptes
    Resum: L'estudi que es presenta a continuació es desenvolupa al bàtxelor en Ciències de l'educació de la Universitat d'Andorra. Els objectius són analitzar la valoració dels estudiants en relació amb els sis primers reptes plantejats, l'acompanyament del professorat i els continguts dels seminaris i plantejar propostes per a la millora dels reptes en general. En aquest context també s’ofereix una visió profunda del contingut i la documentació dels seminaris del repte 5, que porta com a títol Ensenyament i aprenentatge de les ciències socials en una cultura democràtica. La metodologia emprada és quantitativa i s’utilitza com a instrument les enquestes dissenyades pel departament de qualitat. Es destaca una evolució en la valoració dels reptes, que és deguda bé per l'expertesa adquirida pels estudiants, o bé per les millores incorporades en el disseny de la formació. Alhora, s’identifiquen puntuacions baixes en la valoració per part dels estudiants en alguns seminaris el que duu a reflexionar sobre la diversitat d’estils d’aprenentatge dels estudiants, la perspectiva dels estudiants a l’hora de resoldre el repte i la vinculació del contingut dels seminaris amb les temàtiques dels reptes. L’anàlisi permet elaborar una sèrie de propostes que s’enfoquen a la millora del procés d’ensenyança-aprenentatge.
    Any de publicació de la revista: 2021
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article
  • Paraules clau:

    Aprenentatge basat en reptes
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar