Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2023

Disseny i validació d'un prototip instruccional per a aplicar el model flipped learning en educació superior

  • Dades identificatives

    Identificador: RP:5202
    Autors:
    Valls-Bautista, CristinaEsteve-González, VanessaQuinde-Herrera, Karina
    Resum:
    Aquest treball presenta el procés de disseny i validació d'un prototip instruccional per a aplicar el model flipped learning (FL) en institucions d'educació superior. Per al desenvolupament d'aquest projecte es van seguir els principis de la recerca en disseny educatiu (EDR). En aquest estudi es descriu el prototip 1 com a resultat de la segona fase del EDR. En primer lloc, revisem i analitzem la literatura sobre la implementació del model FL. En segon lloc, duem a terme un estudi Delphi amb experts (n=20) de diferents camps del coneixement (tecnologia educativa, informàtica, pedagogia, enginyeria, agronomia, nutrició, etc.). Les dades recollides es van utilitzar per a validar la comprensió, pertinència i importància del prototip millorat (prototip 1). En aquest treball presentem els indicadors resultants del prototip 1 i la seva validesa per a fer costat als docents universitaris en l'aplicació del model FL.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Valls-Bautista, Cristina Esteve-González, Vanessa Quinde-Herrera, Karina
    Paraules clau: Aprendizaje invertido
    Resum: Aquest treball presenta el procés de disseny i validació d'un prototip instruccional per a aplicar el model flipped learning (FL) en institucions d'educació superior. Per al desenvolupament d'aquest projecte es van seguir els principis de la recerca en disseny educatiu (EDR). En aquest estudi es descriu el prototip 1 com a resultat de la segona fase del EDR. En primer lloc, revisem i analitzem la literatura sobre la implementació del model FL. En segon lloc, duem a terme un estudi Delphi amb experts (n=20) de diferents camps del coneixement (tecnologia educativa, informàtica, pedagogia, enginyeria, agronomia, nutrició, etc.). Les dades recollides es van utilitzar per a validar la comprensió, pertinència i importància del prototip millorat (prototip 1). En aquest treball presentem els indicadors resultants del prototip 1 i la seva validesa per a fer costat als docents universitaris en l'aplicació del model FL.
    Any de publicació de la revista: 2023
    Tipus de publicació: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article