Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2021

Metodologies actives que milloren l'aprenentatge a l'Educació Superior

  • Identification data

    Identifier: RP:4896
    Authors:
    Veytia Bucheli, María Veytia Bucheli GuadalupeMorales Salas, Rubí Estela
    Abstract:
    Aquesta comunicació presenta la descripció d'una experiència al voltant de les metodologies actives enriquides per l'ús i l'aplicació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), l'objectiu de la qual es descriure El procés que es va seguir en una sessió de classe de postgrau per a aplicar el treball col·laboratiu i la gamificació com a metodologies actives que millora l'aprenentatge dels estudiants. El procés metodològic va seguir tres etapes: a la primera, es va utilitzar la tècnica del sondejar els estudiants mitjançant preguntes dirigides explícites per Recollir informació i prendre decisions, a la segona etapa, es va descriure El procés metodològic implementat en una sessió de classes de postgrau i a la tercera, s'aplica un qüestionari ad hoc als estudiants per conèixer summe percepció Sobre l'eficàcia d'aplicar diverses estratègies didàctiques, com ara metodologies actives. Els resultats mostren un nivell d'acceptació important de les diferents estratègies didàctiques aplicades al fortalesa la motivació i l'aprenentatge significatiu en els estudiants.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: Veytia Bucheli, María Veytia Bucheli Guadalupe Morales Salas, Rubí Estela
    Keywords: Metodologías activas
    Abstract: Aquesta comunicació presenta la descripció d'una experiència al voltant de les metodologies actives enriquides per l'ús i l'aplicació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC), l'objectiu de la qual es descriure El procés que es va seguir en una sessió de classe de postgrau per a aplicar el treball col·laboratiu i la gamificació com a metodologies actives que millora l'aprenentatge dels estudiants. El procés metodològic va seguir tres etapes: a la primera, es va utilitzar la tècnica del sondejar els estudiants mitjançant preguntes dirigides explícites per Recollir informació i prendre decisions, a la segona etapa, es va descriure El procés metodològic implementat en una sessió de classes de postgrau i a la tercera, s'aplica un qüestionari ad hoc als estudiants per conèixer summe percepció Sobre l'eficàcia d'aplicar diverses estratègies didàctiques, com ara metodologies actives. Els resultats mostren un nivell d'acceptació important de les diferents estratègies didàctiques aplicades al fortalesa la motivació i l'aprenentatge significatiu en els estudiants.
    Journal publication year: 2021
    Publication Type: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article