Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Ciències de l'Educació> 2021

Efecte de la relació pedagògica sobre el compromís cognitiu d'estudiants universitaris en context de cursos en línia mixtos

  • Datos identificativos

    Identificador: RP:4892
    Autores:
    Kozanitis, Anastassis
    Resumen:
    L'objectiu d'aquest estudi és examinar com la relació pedagògica influeix en el compromís cognitiu dels estudiants d'educació superior en cursos mixtos en línia que combinen activitats d'ensenyament i aprenentatge en modes sincrònics i asincrònics. Les anàlisis estadístiques permeten verificar limpacte de la relació pedagògica sobre les dimensions del compromís cognitiu, en particular la relació de confiança i el suport emocional que brinda el docent. Un ambient de confiança condueix a interaccions i comportaments col·laboratius, que al seu torn influeix sobre el compromís cognitiu.
  • Otros:

    Autor según el artículo: Kozanitis, Anastassis
    Palabras clave: compromiso cognitivo
    Resumen: L'objectiu d'aquest estudi és examinar com la relació pedagògica influeix en el compromís cognitiu dels estudiants d'educació superior en cursos mixtos en línia que combinen activitats d'ensenyament i aprenentatge en modes sincrònics i asincrònics. Les anàlisis estadístiques permeten verificar limpacte de la relació pedagògica sobre les dimensions del compromís cognitiu, en particular la relació de confiança i el suport emocional que brinda el docent. Un ambient de confiança condueix a interaccions i comportaments col·laboratius, que al seu torn influeix sobre el compromís cognitiu.
    Año de publicación de la revista: 2021
    Tipo de publicación: info:eu-repo/semantics/publishedVersion info:eu-repo/semantics/article