Revistes Publicacions URV: Universitas Tarraconensis. Revista de Geografia, Història i Filosofia1985

Depenents de la Inquisició, segons el cens de Floridablanca (1787), anotacions per a la seva quantificació i distribució

  • Identification data

    Identifier:  RP:4018
    Authors:  d'Història Moderna, Departament
    Abstract:
    Poc abans de la Revolució Francesa, quan el 1787 es porta a terme el cens de Floridablanca, l'Església mantenia un pes considerable dins la societat hispànica, malgrat haver perdut el prestigi indiscutible d'altres temps i el sòlid supon anterior de les masses.
  • Others:

    Author, as appears in the article.: d'Història Moderna, Departament
    Keywords: Cens de Floridablanca
    Abstract: Poc abans de la Revolució Francesa, quan el 1787 es porta a terme el cens de Floridablanca, l'Església mantenia un pes considerable dins la societat hispànica, malgrat haver perdut el prestigi indiscutible d'altres temps i el sòlid supon anterior de les masses.
    Journal publication year: 1985
    Publication Type: ##rt.metadata.pkp.peerReviewed##; info:eu-repo/semantics/publishedVersion; info:eu-repo/semantics/article