Tesis doctorals> Departament de Gestió d'Empreses

Destination branding and the role of emigrants: the case of morocco.

  • Dades identificatives

    Identificador: TDX:1942
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TDX1942
  • Autors:

    El Aouni, Fatimazohra
  • Altres:

    Data: 2014-12-16
    Departament/Institut: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/288214
    Font: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: El Aouni, Fatimazohra
    Director: Cascón Pereira, Rosalía Hernández Lara, Ana Beatriz
    Format: application/pdf 210 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Paraula Clau: Brand Image Brand Identity Destination Branding Imagen de la Marca Identidad de la Marca Marca del destino Imatge de marca Identitat de Marca Marca Destinació
    Títol: Destination branding and the role of emigrants: the case of morocco.
    Matèria: 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses 3 - Ciències socials
  • Paraules clau:

    65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
    3 - Ciències socials
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar