Fecha: 2013-06-10
Departamento/Instituto: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
Idioma: spa
Identificador: http://hdl.handle.net/10803/119558
Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
Autor: Pelegrín Borondo, Jorge
Director: Arias Oliva, Mario
Formato: application/pdf 448 p.
Editor: Universitat Rovira i Virgili
Palabra clave: comercio electrónico grupos competitivos emociones calidad de servicio Política de precios
Título: Análisis comparativo de la estrategia de los grupos competitivos: e-clientes vs. clientes off- line
Materia: 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses 339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus 3 - Ciències socials