Tesis doctorals> Departament de Gestió d'Empreses

Análisis comparativo de la estrategia de los grupos competitivos: e-clientes vs. clientes off- line

  • Datos identificativos

    Identificador: TDX:1214
  • Autores:

    Pelegrín Borondo, Jorge
  • Otros:

    Fecha: 2013-06-10
    Departamento/Instituto: Departament de Gestió d'Empreses Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: spa
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/119558
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Pelegrín Borondo, Jorge
    Director: Arias Oliva, Mario
    Formato: application/pdf 448 p.
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: comercio electrónico grupos competitivos emociones calidad de servicio Política de precios
    Título: Análisis comparativo de la estrategia de los grupos competitivos: e-clientes vs. clientes off- line
    Materia: 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses 339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting 338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus 3 - Ciències socials
  • Palabras clave:

    65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
    339 - Comerç. Relacions econòmiques internacionals. Economia mundial. Màrqueting
    338 - Situació econòmica. Política econòmica. Gestió, control i planificació de l'economia. Producció. Serveis. Turisme. Preus
    3 - Ciències socials
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar