Tesis doctorals> Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques

Pre-service teachers' mathematics teaching beliefs and mathematical content knowledge

  • Datos identificativos

    Identificador:  TDX:3806
    Autores:  Segarra Escandón, Jaime Rodrigo
  • Otros:

    Fecha: 2021-05-06
    Departamento/Instituto: Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques; Universitat Rovira i Virgili.
    Idioma: eng
    Identificador: http://hdl.handle.net/10803/671686
    Fuente: TDX (Tesis Doctorals en Xarxa)
    Autor: Segarra Escandón, Jaime Rodrigo
    Director: Julià Ferré, Maria Carmen
    Formato: 181 p.; application/pdf
    Editor: Universitat Rovira i Virgili
    Palabra clave: Mathematics self-efficacy.; Numbers and Geometry.; Pre-service teachers.; Autoeficacia matemáticas.; Números y Geometría; Profesores en formación.; L’eficàcia matemàtiques; Nombres i Geometria; Futurs mestres
    Título: Pre-service teachers' mathematics teaching beliefs and mathematical content knowledge
    Materia: 51; 378; Ciències; Mathematics self-efficacy.; Numbers and Geometry.; Pre-service teachers.; Autoeficacia matemáticas.; Números y Geometría; Profesores en formación.; L’eficàcia matemàtiques; Nombres i Geometria; Futurs mestres
  • Palabras clave:

    51
    378
    Ciències
    Mathematics self-efficacy.
    Numbers and Geometry.
    Pre-service teachers.
    Autoeficacia matemáticas.
    Números y Geometría
    Profesores en formación.
    L’eficàcia matemàtiques
    Nombres i Geometria
    Futurs mestres
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar