Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Plan de empresa: Linova Films SLNE

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:2783
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG2783
  • Autors:

    Herrador Cartes, Lorena
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2020-11-13
    Resum: En el siguiente trabajo de fin de grado se analiza la viabilidad económica y financiera de un proyecto empresarial basado en la creación de una productora audiovisual. Se estudian los aspectos característicos de un plan de empresa. En primer lugar, se presenta el equipo promotor y la motivación que le ha llevado a realizar este tipo de proyecto, la aportación que realiza y la forma jurídica elegida para la sociedad. Seguidamente, se describe la actividad que realiza la empresa y la necesidad a cubrir. Para conocer en detalle los aspectos que afectan al negocio, se realiza un análisis de mercado. En el cual se explica la situación de los diferentes entornos y cómo influyen en la actividad empresarial, además de un estudio de la competencia. Para continuar, en el apartado de marketing se detalla cuál es el público objetivo, el posicionamiento y los cuatro componentes básicos del marketing mix: producto, precio, comunicación y distribución. En el plan de operaciones se explica el proceso a la hora de prestar el servicio, la gestión con los clientes, la localización y la gestión de la calidad que realiza la empresa. Seguidamente se detalla la estructura organizativa, los puestos de trabajo y la política salarial dentro del plan de recursos humanos. Por último, se elabora un estudio económico financiero detallando la inversión inicial, la previsión de ingresos y gastos durante los cinco primeros años de vida del negocio. Junto con otros indicadores que demuestran que el proyecto cumple los requisitos de rentabilidad, solvencia y liquidez que garantizan la viabilidad para llevarlo a cabo. In the following end-of-degree work, the economic and financial viability of a business project based on the creation of an audiovisual production company is analyzed. The characteristic aspects of a business plan are studied. Firstly, the promotion team is presented and the motivation that has led them to carry out this type of project, the contribution they make and the legal form chosen for the company. Next, the activity carried out by the company and the need to be covered is described. In order to know in detail, the aspects that affect the business, a market analysis is carried out. In which the situation of the different environments and how they influence the business activity is explained, as well as a study of the competition. To continue, the marketing section details the target audience, positioning and the four basic components of the marketing mix: product, price, communication and distribution. The operations plan explains the process when providing the service, the management with the clients, the location and the quality management are realized by the company. The organisational structure, jobs and salary policy within the human resources plan are also explained. Finally, an economic-financial study is prepared detailing the initial investment, income and expenditure forecasts for the first five years of the business' life. Together with other indicators which prove that the project meets the profitability, solvency and liquidity requirements that guarantee the viability of carrying it out. En el següent treball de fi de grau s'analitza la viabilitat econòmica i financera d'un projecte empresarial que es basa en la creació d'una productora audiovisual. S'estudien els aspectes característics d'un pla d'empresa. En primer lloc, es presenta l'equip promotor i la motivació que li ha portat a realitzar aquest tipus de projecte, l'aportació que realitza i la forma jurídica escollida per a la societat. Seguidament, es descriu l'activitat que realitza l'empresa i la necessitat a cobrir. Per a conèixer detalladament els aspectes que afecten el negoci, es realitza una anàlisi de mercat. En el qual s'explica la situació dels diferents entorns i com influeixen en l'activitat empresarial, a més d'un estudi de la competència. Per a continuar, en l'apartat de màrqueting es detalla quin és el públic objectiu, el posicionament i els quatre components bàsics del màrqueting mix: producte, preu, comunicació i distribució. En el pla d'operacions s'explica el procés a l'hora de prestar el servei, la gestió amb els clients, la localització i la gestió de la qualitat que realitza l'empresa. Seguidament es detalla l'estructura organitzativa, els llocs de treball i la política salarial dins del pla de recursos humans. Finalment, s'elabora un estudi econòmic financer detallant la inversió inicial, la previsió d'ingressos i despeses durant els cinc primers anys de vida del negoci. Juntament amb altres indicadors que demostren que el projecte compleix els requisits de rendibilitat, solvència i liquiditat que garanteixen la viabilitat per a dur-lo a terme.
    Matèria: Pla d'empresa
    Idioma: Castellà
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Herrador Cartes, Lorena
    Curs acadèmic: 2019-2020
    Títol en diferents idiomes: Business plan: Linova Films SLNE Pla d'empresa: Linova Films SLNE
    Data de la defensa del treball: 2020-07-07
    Paraules clau: negocio; drones; video business; drones; video negoci; drons; video
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Plan de empresa: Linova Films SLNE
    Director del projecte: Furquet Monasterio, Sergio
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Pla d'empresa
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar