Data d'alta al repositori: 2021-07-20
Resum: Aquest projecte ha tractat d’una proposta de pla de màrqueting per al càmping Montsant Park, amb els objectius d’augmentar la notorietat de la marca, així com d’incrementar la satisfacció dels clients. Durant el treball s’ha mostrat la situació actual al territori català i, concretament, a la comarca d’El Priorat. Aquesta situació afecta de manera directa o indirecta al càmping, i d’una banda, ha estat analitzada mitjançant l’anàlisi PESTEL, la qual fa referència al macroentorn. L’esmentada anàlisi, inclou aspectes actuals com ara la pandèmia de la Covid-19 així com factors de caire econòmic i social, com són el PIB o les tendències d’allotjaments turístics, respectivament. D’altra banda, també s’ha dut a terme una anàlisi interna seguint l’estratègia de les cinc forces de Michael Porter i, a més a més, un estudi de mercat. Aquest darrer estudi ha constat d’una enquesta a cinquanta-dos clients del càmping els quals han pogut donar la seva opinió envers diferents aspectes com són les activitats que es duen a terme, la seva satisfacció, o a través de quin mitjà han conegut el Montsant Park, entre d’altres. Mitjançant la informació obtinguda a partir de l’anàlisi DAFO, s’ha realitzat un diagnòstic de la situació el qual ha servit com a punt de partida per a establir els objectius assolibles esmentats anteriorment. Aquests, han pretès assolir-se mitjançant la implantació de les estratègies i els plans d’acció pertinents i, amb ells, s’ha aspirat a millorar els diferents elements del màrqueting mix que hi estan relacionats: la comunicació i el producte.
Matèria: Màrqueting
Idioma: Català
Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departament: Gestió d'Empreses
Estudiant: López Muños, Berta
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Plan de m`´arketing del camping MONTSANT PARK Marketing plan for the camping MONTSANT PARK
Data de la defensa del treball: 2021-07-05
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: marketing, camping, Priorat marketing, camping, Priorat màrqueting, càmping, Priorat
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Pla de màrqueting del camping MONTSANT PARK
Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)