Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Pla de màrqueting Lua perruqueria

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:3755
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG3755
  • Autors:

    Ramírez Albiol, Marc
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2021-07-27
    Resum: El següent treball fi de grau consisteix en la realització d'un pla de màrqueting per a la perruqueria Lua, que es dedica a oferir serveis relacionats amb l'estètica i l'arranjament de cabells. En primer lloc, es dur a terme una explicació sobre el màrqueting de serveis i els aspectes relacionats amb un pla de màrqueting. Aquest apartat ens serveix com a base introductòria al treball per així, partir d'uns coneixements bàsics. En segon lloc, passem a introduir l'empresa que més endavant s'analitza a partir d'un anàlisi tant intern com extern. Tanmateix, es realitza un estudi del mercat mitjançant la realització d'una enquesta oberta a 160 persones, per saber quines són les preferències i els gustos dels consumidors. I així, dur a terme un anàlisi objectiu. Seguit d'un diagnòstic de la situació, dut a terme mitjançant un DAFO que ens ajuda a apreciar quins són els punts forts i febles de la perruqueria. Una vegada realitzats aquests apartats, s'estableixen els principals objectius del màrqueting de l'empresa, basats amb la informació extreta dels punts anteriors. Aleshores, es decideix quines estratègies de màrqueting utilitzarem per tal d'aconseguir aquests objectius. Juntament, amb tot l'anàlisi anterior es redacta un pla d'accions. Aquest pla d'acció, està encaminat a assolir una sèrie d'avantatges competitius relacionades amb la diferenciació del servei de perruqueria Lua. Finalment, es dur a terme un seguit de conclusions de tots els aspectes del treball més rellevants.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: Català
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Ramírez Albiol, Marc
    Curs acadèmic: 2020-2021
    Títol en diferents idiomes: Plan de marketing Lua peluqueria Marketing plan for Lua hair salon
    Data de la defensa del treball: 2021
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Peluqueria, marketing, plan Marketing, plan, hairdresser Màrqueting, pla, perruqueria
    Confidencialitat: No
    Crèdits del TFG: 6
    Títol en la llengua original: Pla de màrqueting Lua perruqueria
    Director del projecte: Pàmies Pallisé, Maria del Mar
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar