Data d'alta al repositori: 2022-02-02
Resum: This project reports on a content and statistical study of exam tips present in twelve English as a second language (ESL) textbooks for the B2 and C1 levels from the common European framework of reference (CEFR). All exam tips present in the twelve selected textbooks were, classified and interpreted. Findings show that interaction learner-tips and integration between the tips and the content of the textbooks is sought by the different selected publishers when writing their exam tips. Variables such as the textbook title or the type of exam tip also highly shape the distribution and arrangement of the tips. Aquest projecte informa d'un estudi de contingut i estadístic de consells d'examen presents en dotze llibres de text d'anglès com a segona llengua (ESL) per als nivells B2 i C1 del marc europeu comú de referència (MECR). Tots els consells d'examen presents en els dotze llibres de text seleccionats van ser classificats i interpretats. Els resultats mostren que els diferents editors seleccionats busquen la interacció entre els alumnes i els consells i la integració entre els consells i el contingut dels llibres de text a l'hora d'escriure els seus consells d'examen. Variables com el títol del llibre de text o el tipus de consell d'examen també influeixen molt en la distribució i disposició dels consells.
Matèria: Filologia
Idioma: Anglès
Àrees temàtiques: Filologia Philology Filología
Departament: Estudis Anglesos i Alemanys
Estudiant: Seguer, Franco Emanuel
Curs acadèmic: 2020-2021
Títol en diferents idiomes: Consells d'Examen a Llibres d'Anglés Exam Tips In ESL Textbooks Consejos de Examen en Libros de Inglés
Data de la defensa del treball: 2021-06-14
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: consells d'examen, llibres d'anglés, estrategies d'examen exam tips, ESL textbooks, exam strategies consejos de examen, libros de inglés, estrategias de examen
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 9
Títol en la llengua original: Exam Tips In ESL Textbooks
Director del projecte: Puig Garcia, Silvia
Ensenyament(s): Anglès
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)