Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Las prácticas externas como herramienta para fomentar el desarrollo de la identidad profesional en los estudiantes universitarios

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:5758
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG5758
  • Autors:

    Gutiérrez Valero, Mireia
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-02-27
    Resum: La identidad profesional (en adelante IP) es un elemento clave y relevante que ayuda a desarrollar fortalezas para poder llevar a cabo desafíos personales en la vida laboral. Este concepto está relacionado con los estudios académicos, sobre todo con los universitarios. En este trabajo, se explora el posible desarrollo de la identidad profesional de los estudiantes de la Universitat Rovira i Virgili, en adelante URV; mediante la realización de las prácticas externas y si existen diferencias en función de la modalidad y el ámbito de estas. Este trabajo de investigación tiene el eje en la siguiente cuestión: ¿Ayudan las prácticas externas al desarrollo de la IP?. A raíz de esta pregunta, surgirá un objetivo general y dos subobjetivos u objetivos específicos. Professional identity (hereafter PI) is a key and relevant element that helps to develop strengths in order to be able to carry out personal challenges in working life. This concept is related to academic studies, especially university studies. In this work, we explore the possible development of the professional identity of students at the Universitat Rovira i Virgili, hereinafter URV, through external internships and whether there are differences depending on the modality and scope of these. This research work focuses on the following question: Do external placements help the development of the IP? As a result of this question, a general objective and two subobjectives or specific objectives will emerge. La identitat professional (en endavant IP) és un element clau i rellevant que ajuda a desenvolupar fortaleses per a poder dur a terme reptes personals de la vida laboral. Aquest concepte està relacionat amb els estudis acadèmics, sobretot amb els universitaris. En aquest treball, s’explora la possibilitat de desenvolupar la identitat professional de cada estudiant de la Universitat Rovira i Virgili, en endavant URV; mitjançant la realització de les pràctiques externes i si existeixen diferències en funció de la modalitat i l’àmbit d’aquestes. Aquest treball d’investigaió té l’eix en la següent qüestió: Ajuden les pràctiques externes al desenvolupament de la IP?. Arrel d’aquesta pregunta sorgirà l’objectiu general i els dos subobjectius o objectius específics.
    Matèria: Universitat-Pràctiques
    Idioma: spa
    Àrees temàtiques: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Gutiérrez Valero, Mireia
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: External practices as toll to promote the development of professional identity in university students Les pràctiques externes com a eina per a fomentar el desenvolupament de la identitat professional en els estudiants universitaris
    Data de la defensa del treball: 2023-02-06
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: identidad profesional, prácticas externas, facultad professional identity, external placements, faculty identitat professional, pràctiques externes, facultat
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Las prácticas externas como herramienta para fomentar el desarrollo de la identidad profesional en los estudiantes universitarios
    Director del projecte: Cascón Pereira, Rosalia Montserrat
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Universitat-Pràctiques
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar