Data d'alta al repositori: 2023-07-17
Resum: El treball parteix de la voluntat i de l’objectiu d’evolucionar i enriquir el Projecte de les Matemàtiques en Moviment, sorgit en una escola del Baix Penedès, el qual és molt innovador, però que presenta certes mancances pel que fa a l’Educació Infantil. S’ha seguit una metodologia basada en la indagació i recerca teòrica i, en una part pràctica basada en entrevistes i un seguit de propostes d’activitats. S’ha pogut comprovar i observar els resultats què té el projecte en els alumnes, a més a més, la neurociència es veu molt relacionada amb l’aprenentatge dels infants. Per tant, enriquir l’Educació Infantil amb noves activitats del projecte, fomentarà que els infants gaudeixin d’experiències plaents, tant dins com fora de la sala de psicomotricitat i, alhora associaran l’aprenentatge dels continguts matemàtics amb emocions positives.El treball compta amb quines línies de futur es poden i quin camí prendrà el Projecte de les Matemàtiques en Moviment en la comunitat educativa, la qual s’ha vist beneficiada amb una sèrie d’activitats enfocades, sobretot, a l’etapa d’Educació Infantil.
Matèria: Educació
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació
Departament: Pedagogia
Estudiant: Andreu Rus, Andrea
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: ESTUDIO DE UN PROYECTO DE INNOVACIÓN; LAS MATEMÁTICAS EN MOVIMIENTO STUDY OF AN INNOVATION PROJECT; THE MOVING MATHEMATICS ESTUDI D’UN PROJECTE D’INNOVACIÓ; LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT
Data de la defensa del treball: 2023-06-15
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Matemáticas, psicomotricidad y Educación infantil Mathematics, psychomotricity and Child Education Matemàtiques, psicomotricitat i Educació Infantil
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: ESTUDI D’UN PROJECTE D’INNOVACIÓ; LES MATEMÀTIQUES EN MOVIMENT
Director del projecte: Fortuny Lahoz, Montserrat
Ensenyament(s): Educació Infantil
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)