Treballs Fi de Grau> Infermeria

Intervenció infermera en la prevenció dels traumatismes perineals

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6254
    Autors:
    Puentes Aguiló, Carla
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-08-02
    Resum: A Espanya un 40% de les dones experimenten un traumatisme perineal en el moment del part. Aquest és una afectació involuntària del perineu, en els estrips vaginals i anals, o bé voluntària a conseqüència d'una episiotomia. En aquest treball hem volgut investigar l'eficàcia de les intervencions d'infermeria en la prevenció de les laceracions perineals. Analitzant si existeix evidència sobre aquesta prevenció i identificant quins són els exercicis i dispositius que s'utilitzen actualment. El paper d'infermeria és fonamental en l'educació sanitària i, no només en la gestant i la seva família, sinó també en la conscienciació dels professionals que realitzen aquesta pràctica i la divulgació de les conseqüències dels traumatismes perineals.
    Matèria: Perineu
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Enfermería Nursing Infermeria
    Departament: Infermeria
    Estudiant: Puentes Aguiló, Carla
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Intervencion enfermera en la prevención de los traumatismos perineales Nursing intervention in the prevention of perineal trauma Intervenció infermera en la prevenció dels traumatismes perineals
    Data de la defensa del treball: 2023-06-08
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Enfermería, Prevención, Traumatismos perineales Nursing, Prevention, Perineal trauma Infermeria, Prevenció, Traumatismes perineals
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Intervenció infermera en la prevenció dels traumatismes perineals
    Director del projecte: Cañellas Reverté, Natividad
    Ensenyament(s): Infermeria
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Enfermería
    Nursing
    Infermeria
    Perineu
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar