Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Plan de marketing para la empresa Gestionamos Mejor, SL

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6333
    Handle: http://hdl.handle.net/20.500.11797/TFG6333
  • Autors:

    Odriozola Avalos , Daiana Noemi
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2023-09-07
    Resum: Aquest projecte consisteix a elaborar un Pla de Màrqueting per a l'empresa Gestionamos Mejor, SL. És una assessoria fiscal que ofereix una gran varietat de serveis, situada al centre de Tarragona. Amb aquest pla es pretén augmentar la visibilitat i la notorietat de l'empresa i diferenciar-se de la competència. En el marc teòric utilitzant fonts secundàries, ia la part teòrica se segueix l'estructura del pla de màrqueting de Sainz de Vicuña Ancín (2022), que es compon de tres etapes, des de l'anàlisi de la situació fins a l'execució del pla d'accions i el pressupost. This project consists of the elaboration of a Marketing Plan for the company Gestionamos Mejor, SL. It is a tax consultancy that offers a wide variety of services, located in the center of Tarragona. This plan is intended to increase the visibility and notoriety of the company and differentiate itself from the competition. In the theoretical framework using secondary sources, and in the theoretical part the structure of the marketing plan of Sainz de Vicuña Ancín (2022) is followed, which is made up of three stages, from the analysis of the situation to the execution of the action plan. and your budget. Este proyecto consiste en la elaboración de un Plan de Marketing para la empresa Gestionamos Mejor, SL. Es una asesoría fiscal que ofrece una gran variedad de servicios, situada en el centro de Tarragona. Con este plan se pretende aumentar la visibilidad y notoriedad de la empresa y diferenciarse de la competencia. En el marco teórico utilizando fuentes secundarias, y en la parte teórica se sigue la estructura del plan de marketing de Sainz de Vicuña Ancín (2022), que se compone de tres etapas, desde el análisis de la situación hasta la ejecución del plan de acciones y su presupuesto.
    Matèria: Màrqueting
    Idioma: spa
    Àrees temàtiques: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
    Departament: Gestió d'Empreses
    Estudiant: Odriozola Avalos , Daiana Noemi
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Pla de màrqueting per l'empresa Gestionamos Mejor, SL Marketing Plan for the company Gestionamos Mejor, SL
    Data de la defensa del treball: 2023-06-27
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Pla, màrqueting, assessoria fiscal Plan, marketing, tax consultant Plan, marketing, asesoría fiscal
    Confidencialitat: Si
    Títol en la llengua original: Plan de marketing para la empresa Gestionamos Mejor, SL
    Director del projecte: Arnavat Carballido, Francesc Xavier
    Ensenyament(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Economia i empresa
    Economic and business sciences
    Economía y empresa
    Màrqueting
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar