Treballs Fi de Grau> Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica

Visualització de dades del projecte ACTUA amb un CMS

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6726
  • Autors:

    Navarro Bravo, Esther
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-01-31
    Resum: Aquest treball fi de grau té per objectiu principal analitzar el concepte de CMS (Content Management System). En concret, s'estudien els CMS Oracle WebCenter Sites i Wordpress, cadascun amb àmbits d'aplicació diferents. Addicionalment s'aborda el disseny i desenvolupament d'un connector que permeti obtenir i visualitzar dades del servidor del projecte ACTUA, fent consultes a la seva API. Aquest projecte ha desplegat vora un centenar de kits de monitorització del context en aules de tota Catalunya. A banda de contenir una anàlisi de les dues eines esmentades, el treball inclou el disseny, implementació i prova d'aquest connector.
    Matèria: Connectors (Programes d'ordinador)
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ingenieria telemática Telematic engineering Enginyeria telemàtica
    Departament: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
    Estudiant: Navarro Bravo, Esther
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Visualización de los datos del proyecto ACTUA con un CMS Data visualization of the ACTUA project with a CMS
    Data de la defensa del treball: 2023-06-16
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: gestión de contenidos, datos, sitio web content management, data, website gestió de continguts, dades, lloc web
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Visualització de dades del projecte ACTUA amb un CMS
    Director del projecte: Martínez Ballesté, Antoni
    Ensenyament(s): Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ingenieria telemática
    Telematic engineering
    Enginyeria telemàtica
    Connectors (Programes d'ordinador)
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar