Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Pla de millora. Projecte: Cuidem Terra, Mar i Cel

  • Dades identificatives

    Identificador: TFG:6969
    Autors:
    Antolín Gavaldà, Berta
  • Altres:

    Data d'alta al repositori: 2024-03-22
    Resum: El treball mostra el disseny d'un pla de millora de l'escola fictícia Mar i Cel ubicada al Vendrell. En ell s'hi dissenyen accions dins de l'àmbit pedagògic, metodològic, de gestió i de comunitat educativa d'un centre. The work shows the design of an improvement plan for the fictitious Mar i Cel school located in Vendrell. In it actions are designed within the pedagogical, methodological, management and educational community of a center. El trabajo muestra el diseño de un plan de mejora de la escuela ficticia Mar i Cel ubicada en El Vendrell. En él se diseñan acciones dentro del ámbito pedagógico, metodológico, de gestión y comunidad educativa de un centro.
    Matèria: Educació mediambiental
    Idioma: cat
    Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
    Departament: Pedagogia
    Estudiant: Antolín Gavaldà, Berta
    Curs acadèmic: 2022-2023
    Títol en diferents idiomes: Pla de millora. Projecte: Cuidem Terra, Mar i Cel Improvement plan. Project: Take care of Land, Sea and Sky Plan de mejora. Proyecto: Cuidemos Tierra, Mar y Cielo
    Data de la defensa del treball: 2023-06-06
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Paraules clau: Sostenibilitat, Educació Ambiental, Pla de Millora Sustainability, Environmental Education, Improvement Plan Sostenibilidad, Educación Ambiental, Plan de Mejora
    Confidencialitat: No
    Títol en la llengua original: Pla de millora. Projecte: Cuidem Terra, Mar i Cel
    Director del projecte: Fuguet Muste, Montserrat
    Ensenyament(s): Educació Primària
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Paraules clau:

    Ciències de l'educació
    Education sciences
    Ciencias de la educación
    Educació mediambiental
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar