Data d'alta al repositori: 2024-04-05
Resum: El present treball sorgeix de l’atenció en la millora educativa de l’escola La Mina des de la implementació i la dinamització de la biblioteca escolar com un espai privilegiat d’aprenentatge. Amb ell, es té el propòsit de revelar la importància del recurs, incorporant al centre racons significatius que reforcin el desenvolupament dels hàbits de lectura, així com el contacte davant l’accés i el tracte de la informació. Per a fer-ho, s’estableixen estratègies i activitats, d’acord amb els objectius del Pla de Lectura de l’escola, i es potencia l’ús de la biblioteca com a mètode de suport i acompanyament en l’activitat curricular. The present work arises from the attention to the educational improvement of La Mina school from the implementation and dynamism of the school library as a privileged learning space. With it, the purpose is to reveal the importance of the resource, incorporating into the center significant corners that reinforce the development of reading habits, as well as contact regarding access and treatment of information. To do this, strategies and activities are established, in accordance with the objectives of the school's Reading Plan, and the use of the library is promoted as a method of support and accompaniment in the curricular activity. El presente trabajo surge de la atención en la mejora educativa de la escuela La Mina desde la implementación y dinamización de la biblioteca escolar como un espacio privilegiado de aprendizaje. Con él, se tiene el propósito de revelar la importancia del recurso, incorporando en el centro rincones significativos que refuercen el desarrollo de los hábitos de lectura, así como el contacto ante el acceso y el trato de la información. Para ello, se establecen estrategias y actividades, de acuerdo con los objetivos del Plan de Lectura de la escuela, potenciando el uso de la biblioteca como método de apoyo y acompañamiento en la actividad curricular.
Matèria: Biblioteques escolars
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departament: Pedagogia
Estudiant: Tarifa Cano, Sheila
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Un bosc ple de paraules; la biblioteca escolar A forest full of words; the school library Un bosque lleno de palabras; la biblioteca escolar
Data de la defensa del treball: 2023-06-07
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: millora educativa, projecte de biblioteca escolar, dinamització educational improvement, school library project, dynamization mejora educativa, proyecto de biblioteca escolar, dinamización
Confidencialitat: No
Títol en la llengua original: Un bosc ple de paraules; la biblioteca escolar
Director del projecte: Domingo Urbaneja, Màrius
Ensenyament(s): Educació Primària
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)