Data d'alta al repositori: 2024-06-22
Resum: Es basa en la intervenció social des dels Centres d’Atenció Primària (CAP) de Catalunya vist des d’una visió del treballador/a social sanitari en aquelles dones amb problemes de consum de tòxics durant el seu període d’embaràs. Moltes dones són consumidores de substàncies psicoactives durant el període de gestació i es considera una problemàtica social invisible en el conjunt de la societat. Els treballadors/es socials sanitaris són agents claus en tot el procés de les dones gestants consumidores de tòxics. La intervenció és una peça essencial durant tot el procés, a més, de la importància de la tasca de suport i de la detecció de la problemàtica que fan els professionals sanitaris d’un CAP.
Matèria: Treball social
Idioma: cat
Àrees temàtiques: Treball social; Social Work; Trabajo social
Departament: Antropologia, Filosofia i Treball Social
Estudiant: Jiménez Mañe, Ariadna
Curs acadèmic: 2022-2023
Títol en diferents idiomes: Embarassades en risc de consum de tòxics des del treball social sanitari; Pregnant women at risk of consuming toxics from the social health care work; Embarazadas en riesgo de consumo de tóxicos des del trabajo social sanitario
Data de la defensa del treball: 2023-06-28
Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
Paraules clau: Embarassades en risc de consum de tòxics, treball social sanitari, substàncies psicoactives.; Pregnant women at risk for substance use, health social work, psychoactive substances.; Embarazadas en riesgo de consumo de tóxicos, trabajo social sanitaripo, sustáncias psicoactivas.
Confidencialitat: No
Crèdits del TFG: 6
Títol en la llengua original: Embarassades en risc de consum de tòxics des del treball social sanitari
Director del projecte: Deusdad Ayala, Blanca
Ensenyament(s): Treball Social
Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)