Creation date in repository: 2016-12-16
Abstract: La reputació online és un dels principals elements que utilizen les empreses alhora de contractar treballadors. El present Treball de Fi de Grau té com a objetiu, buscar un método per a conciencier al jóves sobre la importancia que tenen les publicacions en les xarxes socials a l’hora de trovar feina. Reputation on the social media is one of the main reasons that companies use to decide when they hire people. This final degree project aims to find a method to encourage young people about the importance than their posts on their social networks have when they are looking for a job. La reputación online es uno de los principales elementos que utilizan las empresas a la hora de contratar trabajadores. El presente Trabajo de Fin de Grado tiene como objetivo, buscar un método para concienciar a los jóvenes de la importancia que tienen las publicaciones en las redes sociales a la hora de encontrar trabajo en un futuro.
Subject: ECONOMIA I EMPRESA
Language: Castellà
Department: ECONOMIA
Student: MARTINEZ MARTINEZ, VERONICA
Academic year: 2015-2016
Title in different languages: LA INFLUENCIA DE LA REPUTACIÓ ONLINE EN LA RECERCA DE FEINA DELS JOVES THE INFLUENCE OF ONLINE REPUTATION IN THE SEARCH FOR YOUTH EMPLOYMENT LA INFLUENCIA DE LA REPUTACIÓN ONLINE EN LA BUSQUEDA DE EMPLEO DE LOS JÓVENES
Work's public defense date: 2016-09-01
Keywords: REPUTACIÓ ONLINE, RECERCA DE FEINA,IDENTITAT DIGITAL ONLINE REPUTATION ,DIGITAL IDENTITY ,JOB SEARCH REPUTACIÓN ONLINE-,IDENTIDAD DIGITAL, BÚSQUEDA DE EMPLEO
Confidenciality: No
TFG credits: 9
Title in original language: LA INFLUENCIA DE LA REPUTACIÓN ONLINE EN LA BUSQUEDA DE EMPLEO DE LOS JÓVENES
Project director: JORDI AMORÓS, CATALINA
Education area(s): Relacions Laborals i Ocupació
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)