Creation date in repository: 2020-03-27
Abstract: Education for health in childhood and adolescence is very important as it is the best time to teach, educate and create healthy habits. Schools are the best means of accessing this population and all the people that surround them The main objectives of this paper are to analyze the importance of education and programs for health in schools and the importance and need to integrate the nurse in the school setting. In order to achieve the objectives, a systematic bibliographic review has been carried out. There has been an analysis of different databases and scientific journals, as well as the consultation of the Madrid School Nursing Association (AMECE).After doing a careful search, 17 articles were selected to carry out the work.Through the analysis of various articles, the objectives of the work on the need of the school nurse, the requirements, the abilities, the resources, the benefits, the health problems that predominate most in the school, the Functions and activities they carry out to encourage, educate and develop tools that make healthy behaviors. In conclusion, the school nurse is a figure thatmust be integrated because it is the professional who has the knowledge to perform all the functions that are typical of the nurse. In addition, it must respond to all health problems and conduct health education throughout the educational community: students, teachers, and the family. Therefore, it is understood that education for health is an important job that school nurses must develop and a fact that makes their presence in the educational centers essential. L’educació per a la salut en la infància i adolescència és molt important ja que es la millor etapa per ensenyar, educar i crear hàbits que formin la seva salut. Les escoles són el millor mitjà per poder accedir a aquesta població i tota la gent que els envolta.Els objectius principals d’aquest treball són analitzar la importància de l’educació i els programes per a la salut a les escoles i la importància i necessitat d’integrar la infermera en l’àmbit escolar. Per poder assolir els objectius s’ha realitzat una revisió bibliogràfica sistemàtica. S’ha realitzat un anàlisisde diferents bases de dades i de revistes científiques, així com també la consulta de l’Associació Madrilenya de infermeria escolar (AMECE). Després de fer una cerca acurada s’han escollit 17 articles per a la realització del treball.A traves de l’ anàlisis de diversos articless’ha donat resposta als objectius del treball sobrela necessitat de la infermera escolar, els requisits, les habilitats, els recursos, els beneficis, els problemes de salut que més predominen en la escola, les funcions i les activitats que realitzen per fomentar, educar i elaborar eines que formin conductes saludables. En conclusió, la infermera escolar és una figura que ha de estar integrada perquè es el professional que té els coneixements per realitzar totes les funcions que són pròpies de la infermera. A més a més, ha de donar resposta a tot els problemes de salut i realitzar la educació sanitària a tota la comunitat educativa: alumnes, professors, i la família. Per això, s’entén que l’educació per a la salut és una feina important que han de desenvolupar les infermeres escolar i un fet pel qual es faimprescindible la seva presencia en els centres educatius.
Subject: Educació sanitària
Language: Català
Subject areas: Enfermería Nursing Infermeria
Department: Infermeria
Student: Guapacha Murillo, Tatiana
Academic year: 2018-2019
Title in different languages: Importància de la infermera i l'educació per a la salut a les escoles. Importance of the nurse and education for health in schools Importancia de la enfermera y la educación para la salud en las escuelas
Work's public defense date: 2019-06-05
Keywords: enfermeria escolar, enfermera escolar, educación para la salud School nurse, School nursing and health education. infermeria escolar, infermera escolar, educació per a la salut.
Confidenciality: No
Title in original language: Importància de la infermera i l'educació per a la salut a les escoles.
Project director: Mateu Gil, Maria Lluïsa
Education area(s): Infermeria
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)