Creation date in repository: 2025-03-10
Abstract: Aquest treball de fi de grau presenta un pla de màrqueting per a Bodegas Yzaguirre, destacant la seva experiència en vermuts i vins d'alta qualitat. Inclou una anàlisi de l'entorn (5 forces de Porter i PESTEL) i interna (model de les 7 Ps), complementada amb un estudi de mercat. A partir de l’anàlisi DAFO, s’han definit objectius per augmentar la visibilitat, diversificar canals i millorar l’experiència del client. Finalment, es proposen estratègies i accions per aconseguir un avantatge competitiu sostenible i consolidar la posició de Bodegas Yzaguirre com a referent vitivinícola This final degree project presents a marketing plan for Bodegas Yzaguirre, highlighting its experience in high-quality vermouths and wines. It includes an analysis of the environment (Porter's 5 forces and PESTEL) and internal (7 Ps model) analysis, complemented by a market study. Based on the SWOT analysis, objectives have been defined to increase visibility, diversify channels and improve the customer experience. Finally, strategies and actions are proposed to achieve a sustainable competitive advantage and consolidate Bodegas Yzaguirre's position as a wine reference. Este trabajo de fin de grado presenta un plan de marketing para Bodegas Yzaguirre, destacando su experiencia en vermuts y vinos de alta calidad. Incluye un análisis del entorno (5 fuerzas de Porter y PESTEL) e interno (modelo de las 7 Ps), complementado con un estudio de mercado. A partir del análisis DAFO, se han definido objetivos para aumentar la visibilidad, diversificar canales y mejorar la experiencia del cliente. Por último, se proponen estrategias y acciones para conseguir una ventaja competitiva sostenible y consolidar la posición de Bodegas Yzaguirre como referente vitivinícola
Subject: Màrqueting
Language: ca
Subject areas: Economia i empresa Economic and business sciences Economía y empresa
Department: Gestió d'Empreses
Student: Mendoza Dussan, Maria Paula
Academic year: 2024-2025
Title in different languages: Pla de màrqueting de Bodegas Yzaguirre Marketing plan for Bodegas Yzaguirre Plan de marketing de Bodegas Yzaguirre
Work's public defense date: 2025-02-03
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: pla de màrqueting, vermutpla de màrqueting, vermut, sector vitivinícola marketing plan, vermouth, wine sector plan de marketing, vermut, sector vitivinícola
Confidenciality: No
Title in original language: Pla de màrqueting de Bodegas Yzaguirre
Project director: Pàmies Pallisé, Maria Del Mar
Education area(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)