Creation date in repository: 2025-11-06
Abstract: Aquest projecte desenvolupa un sistema d'adquisició de dades per a la salut utilitzant transistors com a sensors biològics, amb connexió Bluetooth Low Energy (BLE). Es detalla el disseny i implementació dels sensors OECT, microcontroladors XIAO NRF52840 i ATtiny 1614, juntament amb el software per a la programació i adquisició de dades. S'inclou el disseny del hardware i la PCB, així com la presentació dels resultats experimentals. Es descriuen els processos de gestió de dades, demostrant la viabilitat d'aquesta tecnologia per a futures aplicacions mèdiques i de monitoratge.
Subject: Bluetooth (Tecnologia)
Language: ca
Subject areas: Ingenieria telecomunicaciones; Telecommunications engineering; Enginyeria telecomunicacions
Department: Enginyeria Electrònica, Elèctrica i Automàtica
Student: Masip Gibert, Laia
Academic year: 2023-2024
Title in different languages: Dispositivo Bluetooth para la Caracterización de Sensores Biomédicos Basados en Transistores Electroquímicos Orgánicos (OECTs); Bluetooth Device for the Characterization of Biomedical Sensors Based on Organic Electrochemical Transistors (OECTs); Dispositiu Bluetooth per a la Caracterització de Sensors Biomèdics Basats en Transistors Electroquímics Orgànics (OECTs)
Work's public defense date: 2024-06-21
Access rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Keywords: Bluetooth Low Energy, OECT, aplicación móbil.; Bluetooth Low Energy, OECT, phone application.; Bluetooth Low Energy, OECT, aplicació mòbil.
Confidenciality: No
Title in original language: Dispositiu Bluetooth per a la Caracterització de Sensors Biomèdics Basats en Transistors Electroquímics Orgànics (OECTs)
Project director: Lázaro Guillén, Antonio Ramón
Education area(s): Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions
Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)