Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-06
Resumen: El present treball té la finalitat d'investigar el mètode educatiu en relació al medi ambient al municipi del Prat de Llobregat i elaborar una guia per als docents del 2n cicle d'educació infantil per oferir diferents recursos relacionats amb l'educació ambiental.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació Education sciences Ciencias de la educación
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Solórzano Vives, Alba
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Conscienciació de l'educació ambiental i la seva pràctica al segon cicle d'educació infantil: Guia de recursos i materials Awareness of environmental education and its practice in the second cycle of early childhood education: Guiding resources and materials Concienciación de la educación ambiental y su pràctica en el segundo ciclo de educación infantil: Guia de recursos y materiales
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-17
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: educació ambiental, eix transversal, interdisciplinari , educació infantil, desenvolupament sostenible. environmental education, cross-sectional axis, interdisciplinary, pre-school education, sustainable development. educación ambiental, eje transversal, interdisciplinario, educación infantil, desarrollo sostenible.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Conscienciació de l'educació ambiental i la seva pràctica al segon cicle d'educació infantil: Guia de recursos i materials
Director del proyecto: Castro da Silva, Fabricia
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)