Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-07
Resumen: S'analitza al professorat de l'Educació Primària, en concret de cicle mitjà quin és el grau de coneixement que tenen en relació amb la dislèxia.
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Cantos Aban, Ainoa
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: análisis del grado de formación del profesorado de educación primaria de los centros de la comarca del tarragonés sobre la dislexi Anàlisi del grau de formació del professorat d'educació primària dels centres de la comarca del tarragonès sobre la dislèxia
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Trastornos del aprendizaje, dislexia, ciclo medio de Educación Primaria, pedagogía, formación, profesorado Learning disorders, dyslexia, cycle of Primary Education, pedagogy, training, teachers Trastorns de l'aprenentatge, dislèxia, cicle mitjà d'Educació Primària, pedagogia, formació, professorat
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Anàlisi del grau de formació del professorat d'educació primària dels centres de la comarca del tarragonès sobre la dislèxia
Director del proyecto: Varea Santiago, Maria Dolores
Enseñanza(s): Pedagogia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)