Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-14
Resumen: Estudi comparatiu, realitza’t a partir d’una enquesta, on es busca veure en quin grau els docents d’educació primària i educació secundària són víctimes de violència per part del seu alumnat. També, buscar si el fet de sofrir violència implica patir la síndrome de Burnout o “Síndrome de estar quemado por el Trabajo”. En una enquesta realitzada a 222 docents, els resultats mostren que els docents de l’educació secundària son els que més violència reben, però aquesta violència no està relacionada amb patir Burnout.
Materia: Psicologia
Idioma: cat
Áreas temáticas: Psicologia Psychology Psicología
Departamento: Psicologia
Estudiante: Pasqual Grinyó, Arlet
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: L'agressivitat que sofreixen els docents i l'estat psicològic d'aquest col·lectiu: estudi comparatiu. The aggressiveness suffered by teachers and the psychological state of this group: a comparative study. La agresividad que sufren los docentes y el estado psicològico de este colectivo: estudio comparativo.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-21
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: agressivitat, burnout, docents aggression, burnout, teachers agresividad, burnout, docentes
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: L'agressivitat que sofreixen els docents i l'estat psicològic d'aquest col·lectiu: estudi comparatiu.
Director del proyecto: Voltas Moreso, Núria
Enseñanza(s): Psicologia
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)