Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-20
Resumen: Aquest treball de fi de grau consisteix a analitzar com ha afectat la pandèmia de la Covid-19 a l’educació física en les escoles de Tarragona ciutat i barris de ponent, així com detectar les dificultats afegides a la realització de les sessions d’educació física per culpa de la pandèmia. Mitjançant qüestionaris i entrevistes personals als docents d’educació física de les escoles on es fa la investigació, s’ha pogut fer possible l’estudi d’aquesta. la pandèmia de la Covid-19 ha afectat i segueix fent-ho a la realització d’educació física a les escoles en uns quants aspectes pel que fa als alumnes com als docents d’educació física,
Materia: Ciències de l'educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Ciències de l'educació
Estudiante: Font Pérez, Anna
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Educación física en tiempo de pandemia. Análisis de un grupo de escuelas en Tarragona. Physical education in times of pandemic. Analysis of a group of schools in Tarragona. Educació física en temps de pandèmia. Anàlisi d'un grup d'escoles a Tarragona.
Fecha de la defensa del treball: 2021-06-16
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: deporte, beneficios, efectos Covid-19, physical education, children Covid-19, educació física, educació
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Educació física en temps de pandèmia. Anàlisi d'un grup d'escoles a Tarragona.
Director del proyecto: Brosa Rodríguez, Antoni
Enseñanza(s): Educació Primària
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)