Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-27
Resumen: Avui en dia la responsabilitat social corporativa (RSC), està cada cop més present a la societat, raó per la qual les empreses han adoptat una nova consciència social i es comporten com una persona més dins la societat. Amb aquest motiu, han de portar a terme accions i iniciatives socialment responsables que permetin satisfer les necessitats de les generacions actuals preservant les de les generacions futures. D’aquesta manera, tenen en consideració els aspectes econòmics, socials i mediambientals de la societat mentre realitzen la seva activitat. Amb l’inici de la pandèmia per coronavirus, moltes organitzacions van haver de suspendre la seva activitat, però no va ser el cas dels supermercats, ja que van ser un sector essencial per abastir amb productes i aliments a la població i, per aquest motiu, es van haver d’enfrontar amb una situació excepcional mai viscuda. Aquest treball presenta, doncs, el resultat de l’impacte de la COVID-19 en l’RSC dels supermercats.
Materia: Empreses responsabilitat social
Idioma: Català
Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
Departamento: Gestió d'Empreses
Estudiante: Owono Oyana, Inmaculada Omogo
Curso académico: 2020-2021
Título en diferentes idiomas: Impacto de la COVID-19 en la RSC de los supermercados Impact of COVID-19 on the supermarket CSR
Fecha de la defensa del treball: 2021
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Responsabilidad social corporativa, COVID-19, supermercados Corporate social responsibility, COVID-19, supermarkets Responsabilitat social corporativa, COVID-19, supermercats
Confidencialidad: No
Créditos del TFG: 6
Título en la lengua original: Impacte de la COVID-19 en L'RSC dels supermercats
Director del proyecto: Borràs Garrido, Irene
Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)