Treballs Fi de Grau> Gestió d'Empreses

Impacte de la COVID-19 en L'RSC dels supermercats

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:3750
    Autores:
    Owono Oyana, Inmaculada Omogo
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2021-07-27
    Resumen: Avui en dia la responsabilitat social corporativa (RSC), està cada cop més present a la societat, raó per la qual les empreses han adoptat una nova consciència social i es comporten com una persona més dins la societat. Amb aquest motiu, han de portar a terme accions i iniciatives socialment responsables que permetin satisfer les necessitats de les generacions actuals preservant les de les generacions futures. D’aquesta manera, tenen en consideració els aspectes econòmics, socials i mediambientals de la societat mentre realitzen la seva activitat. Amb l’inici de la pandèmia per coronavirus, moltes organitzacions van haver de suspendre la seva activitat, però no va ser el cas dels supermercats, ja que van ser un sector essencial per abastir amb productes i aliments a la població i, per aquest motiu, es van haver d’enfrontar amb una situació excepcional mai viscuda. Aquest treball presenta, doncs, el resultat de l’impacte de la COVID-19 en l’RSC dels supermercats.
    Materia: Empreses responsabilitat social
    Idioma: Català
    Áreas temáticas: Economía y empresa Economic and business sciences Economia i empresa
    Departamento: Gestió d'Empreses
    Estudiante: Owono Oyana, Inmaculada Omogo
    Curso académico: 2020-2021
    Título en diferentes idiomas: Impacto de la COVID-19 en la RSC de los supermercados Impact of COVID-19 on the supermarket CSR
    Fecha de la defensa del treball: 2021
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Responsabilidad social corporativa, COVID-19, supermercados Corporate social responsibility, COVID-19, supermarkets Responsabilitat social corporativa, COVID-19, supermercats
    Confidencialidad: No
    Créditos del TFG: 6
    Título en la lengua original: Impacte de la COVID-19 en L'RSC dels supermercats
    Director del proyecto: Borràs Garrido, Irene
    Enseñanza(s): Administració i Direcció d'Empreses
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Economía y empresa
    Economic and business sciences
    Economia i empresa
    Empreses responsabilitat social
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar