Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
Resumen: La natura en l'espai exterior escolar ens permet observar amb tots els sentits i aconseguir un desenvolupament global. L’objectiu d’aquest treball és proposar el redisseny de l’espai exterior d’una Escola Bressol per tal de transformar-lo en un espai multidisciplinari. La metodologia d’investigació seguida és l'EDR (Lehrmann et al., 2022) que consta de tres fases: l'anàlisi, recerca literària; el disseny i la implementació, dues entrevistes a experts, un estudi de casos i la proposta del redisseny; i l'avaluació, qüestionari de validació. La nota mitjana de la proposta és de 9,37, per tant, la valoració del projecte és molt positiva.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Palau Martínez, Judit
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR CASE STUDY AND PROPOSAL FOR THE REDESIGN OF AN OUTDOOR SCHOOL SPACE ESTUDIO DE CASOS Y PROPUESTA DE REDISEÑO DE UN ESPACIO EXTERIOR ESCOLAR
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-15
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Educació de la primera infància, ensenyament a l’aire lliure, espai de jocs Early childhood education, outdoor teaching, play space Educación de la primera infancia, enseñanza al aire libre, espacio de juegos.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR
Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)