Treballs Fi de Grau> Pedagogia

ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6008
    Autores:
    Palau Martínez, Judit
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2023-07-17
    Resumen: La natura en l'espai exterior escolar ens permet observar amb tots els sentits i aconseguir un desenvolupament global. L’objectiu d’aquest treball és proposar el redisseny de l’espai exterior d’una Escola Bressol per tal de transformar-lo en un espai multidisciplinari. La metodologia d’investigació seguida és l'EDR (Lehrmann et al., 2022) que consta de tres fases: l'anàlisi, recerca literària; el disseny i la implementació, dues entrevistes a experts, un estudi de casos i la proposta del redisseny; i l'avaluació, qüestionari de validació. La nota mitjana de la proposta és de 9,37, per tant, la valoració del projecte és molt positiva.
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Palau Martínez, Judit
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR CASE STUDY AND PROPOSAL FOR THE REDESIGN OF AN OUTDOOR SCHOOL SPACE ESTUDIO DE CASOS Y PROPUESTA DE REDISEÑO DE UN ESPACIO EXTERIOR ESCOLAR
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-15
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Educació de la primera infància, ensenyament a l’aire lliure, espai de jocs Early childhood education, outdoor teaching, play space Educación de la primera infancia, enseñanza al aire libre, espacio de juegos.
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: ESTUDI DE CASOS I PROPOSTA DE REDISSENY D’UN ESPAI EXTERIOR ESCOLAR
    Director del proyecto: Balanyà Rebollo, Judith
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar