Treballs Fi de Grau> Pedagogia

Anàlisi del procés d’adquisició de la llengua catalana en el procés d’immersió lingüística a les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès

  • Datos identificativos

    Identificador: TFG:6749
    Autores:
    Gonzalvo, Cansino Mireia
  • Otros:

    Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-01
    Resumen: This study is based on the linguistic immersion process and the acquisition of Catalan in the I5 classrooms of the Baix Penedès schools. This work is based on objectives and previous questions. The main objectives is to analyze the process of linguistic immersion and to analyze and observe the acquisition of Catalan in the classrooms of I5 in Baix Penedès Aquest estudi es basa en el procés d’immersió lingüística i l’adquisició de català en les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès. Aquest treball es fa a partir d’uns objectius i unes qüestions prèvies. Els objectius principals és analitzar el procés d’immersió lingüística i analitzar i observar l’adquisició del català a les aules d’I5 del Baix Penedès
    Materia: Educació
    Idioma: cat
    Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
    Departamento: Pedagogia
    Estudiante: Gonzalvo, Cansino Mireia
    Curso académico: 2022-2023
    Título en diferentes idiomas: Análisis del proceso de adquisicion de la lengua catalana en el proceso de inmersión lingüística en las aulas de I5 de las escuelas del Baix Penedés Analysis of the process of acquiring the Catalan language in the process of language immersion in the I5 classrooms of the Baix Penedès schools
    Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Palabras clave: Inmersión lingüística, lengua catalán Linguistic immersion, language, catalan Immersió lingüística, llengua, català
    Confidencialidad: No
    Título en la lengua original: Anàlisi del procés d’adquisició de la llengua catalana en el procés d’immersió lingüística a les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès
    Director del proyecto: Fortuny, Lahoz Montserrat
    Enseñanza(s): Educació Infantil
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
  • Palabras clave:

    Ciencias de la educación
    Education sciences
    Ciències de l'educació
    Educació
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar