Fecha de alta en el repositorio: 2024-02-01
Resumen: This study is based on the linguistic immersion process and the acquisition of Catalan in the I5 classrooms of the Baix Penedès schools. This work is based on objectives and previous questions. The main objectives is to analyze the process of linguistic immersion and to analyze and observe the acquisition of Catalan in the classrooms of I5 in Baix Penedès Aquest estudi es basa en el procés d’immersió lingüística i l’adquisició de català en les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès. Aquest treball es fa a partir d’uns objectius i unes qüestions prèvies. Els objectius principals és analitzar el procés d’immersió lingüística i analitzar i observar l’adquisició del català a les aules d’I5 del Baix Penedès
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciencias de la educación Education sciences Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Gonzalvo, Cansino Mireia
Curso académico: 2022-2023
Título en diferentes idiomas: Análisis del proceso de adquisicion de la lengua catalana en el proceso de inmersión lingüística en las aulas de I5 de las escuelas del Baix Penedés Analysis of the process of acquiring the Catalan language in the process of language immersion in the I5 classrooms of the Baix Penedès schools
Fecha de la defensa del treball: 2023-06-12
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Inmersión lingüística, lengua catalán Linguistic immersion, language, catalan Immersió lingüística, llengua, català
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: Anàlisi del procés d’adquisició de la llengua catalana en el procés d’immersió lingüística a les aules d’I5 de les escoles del Baix Penedès
Director del proyecto: Fortuny, Lahoz Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)