Fecha de alta en el repositorio: 2024-06-28
Resumen: La metacognició és “la consciència dels processos mentals que intervenen en l’aprenentatge”, imprescindible per l’èxit preescolar. Evidències asseguren que per desenvolupar correctament l’aprenentatge autoregulat i les habilitats metacognitives amb l’alumnat, cal intervenció per part de l’adult. Per això, la investigació analitza com pot influenciar la proporció d’estratègies metacognitives mitjançant un estudi a una classe d’I5 a través d’una activitat, taules d’observació i registre d’evidències. Igualment, s’evidencia la poca investigació sobre la temàtica i es reclama més recerca. Per tant, s’explora el nivell de coneixement del professorat mitjançant una enquesta. Posteriorment, s’analitzen les dades amb l’objectiu d’arribar a conclusions.
Materia: Educació
Idioma: cat
Áreas temáticas: Ciències de l'educació
Departamento: Pedagogia
Estudiante: Molina Gutiérrez, Carla
Curso académico: 2023-2024
Título en diferentes idiomas: La metacognición y las estrategias de autoregulación en Educación Infantil. Metacognition and self-regulate skills in early childhood education. La metacognició i les estratègies d'autoregulació a l'Educació Infantil.
Fecha de la defensa del treball: 2024-06-13
Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Palabras clave: Metacognición, estrategias de autoregulación, estrategias metacognitivas, educación infantil. Metacognition, self-regulate skills, metacognitive skills, early childhood education. Metacognició, estretègies d'autoregulació, estratègies metacognitives, educació infantil.
Confidencialidad: No
Título en la lengua original: La metacognició i les estratègies d'autoregulació a l'Educació Infantil.
Director del proyecto: Fortuny Laoz, Montserrat
Enseñanza(s): Educació Infantil
Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)