Treballs Fi de GrauBioquímica i Biotecnologia

Inteligencia artificial (ChatGPT): un estudio sobre la necesidad de dietistas-nutricionistas en la atención individualizada

  • Datos identificativos

    Identificador:  TFG:7721
    Autores:  Subirats Guirro, Marina
    Resumen:
    Aquest estudi avalua la capacitat del ChatGPT en situacions dietètiques, comparant-lo amb una dietista-nutricionista. Es van estudiar dos casos clínics: un home que vol millorar la seva alimentació i una dona amb problemes renals. Utilitzant el ChatGPT i el programa e-Diet Base URV, es va analitzar la qualitat de les dietes proposades. Els resultats mostren mancances en les recomanacions de ChatGPT, com la no consideració de dades personals, al·lèrgies i preferències entre d'altres. Finalment, s'ha destacat la importància de l'impacte que aquestes eines digitals poden tenir en la població adolescent, ressaltant el risc de desenvolupar un Trastorn de la Conducta Alimentària (TCA).
  • Otros:

    Departamento: Bioquímica i Biotecnologia
    Créditos del TFG: 9
    Materia: Intel·ligència artificial
    Fecha de la defensa del treball: 2024-06-05
    Fecha de alta en el repositorio: 2024-10-02
    Curso académico: 2023-2024
    Estudiante: Subirats Guirro, Marina
    Derechos de acceso: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Enseñanza(s): Nutrició Humana i Dietètica
    Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Confidencialidad: No
    Director del proyecto: Martí Cid, Roser
    Idioma: cat
  • Palabras clave:

    Inteligencia artificial; ChatGPT; dietista-nutricionista; alimentación saludable;insuficiencia renal; trastorno de la conducta alimentaria.
    Ciencias de la salud
  • Documentos:

  • Cerca a google

    Search to google scholar