Treballs Fi de Màster> Estudis de Comunicació

Construcción de Identidad y comunicación estratégica en los servicios de inteligencia. El caso del Centro Nacional de Inteligencia.

  • Dades identificatives

    Identificador: TFM:925
    Autors:
    Monreal Ruestes, Isidro
  • Altres:

    Paraules clau: Servicios de inteligencia, Comunicación estratégica, Comunicación corporativa, CNI, Centro Nacional de Inteligencia Intelligence Agencies, Intelligence Services, Strategic Communication, Corporate Communication, CNI, Centro Nacional de Inteligencia, National Intelligence Center Serveis d'intel·ligència, Comunicació estratègica, Comunicació coorporativa, CNI, Centro Nacional de Inteligencia
    Títol en diferents idiomes: Construcción de Identidad y comunicación estratégica en los servicios de inteligencia. El caso del Centro Nacional de Inteligencia. Identity construction and strategic communication in the intelligence services. The case of the Centro Nacional de Inteligencia (National Intelligence Center). Construcció d'identitat i comunicació estratègica en els serveis d'intel·ligència. El cas del Centro Nacional de Inteligencia.
    Àrees temàtiques: Ciencias de la información y comunicación Information and communication sciences Ciències de la informació i la comunicació
    Confidencialitat: No
    Curs acadèmic: 2019-2020
    Estudiant: Monreal Ruestes, Isidro
    Departament: Estudis de Comunicació
    Drets d'accés: info:eu-repo/semantics/openAccess
    Data de la defensa del treball: 2020-09-11
    Crèdits del TFM: 15
    Director del projecte: López López, Bernat
    Resum: Los servicios de inteligencia son un actor que desarrolla su actividad principal en entornos de riesgo, y que como instituciones públicas necesitan comunicarse con la sociedad a la que sirven. La dificultad y quid de la cuestión está en que la necesidad de rendir cuentas públicamente y explicar su función entra en conflicto con la obligación legal de confidencialidad a la que están sometidos, y su propia cultura del secretism,; donde es norma la opacidad de sus acciones, aciertos y errores. Este TFM dibuja las estrategias de comunicación que se desarrollan y el potencial de la comunicación estratégica en el ámbito de la seguridad gubernamental, apartir del estudio de la comunicación del Centro Nacional de Inteligencia español. Els serveis d'intel·ligència són un actor que desenvolupa la seva activitat principal en entorns de risc, i que com a institucions públiques necessiten comunicar-se amb la societat a la qual serveixen. La dificultat i quid de la qüestió està en el fet que la necessitat de rendir comptes públicament i explicar la seva funció entra en conflicte amb l'obligació legal de confidencialitat a la qual estan sotmesos, i la seva pròpia cultura del secretisme; on és norma l'opacitat de les seves accions, encerts i errors. Aquest TFM dibuixa les estratègies de comunicació que es desenvolupen i el potencial de la comunicació estratègica en l'àmbit de la seguretat governamental, apartir de l'estudi de la comunicació del Centre Nacional d'Intel·ligència espanyol.
    Matèria: Ciències de la informació i comunicació
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili (URV)
    Idioma: Castellà
    Ensenyament(s): Comunicació Estratègica en la Societat del Risc
    Títol en la llengua original: Construcción de Identidad y comunicación estratégica en los servicios de inteligencia. El caso del Centro Nacional de Inteligencia.
    Data d'alta al repositori: 2022-01-10
  • Paraules clau:

    Ciencias de la información y comunicación
    Information and communication sciences
    Ciències de la informació i la comunicació
    Ciències de la informació i comunicació
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar