Entity: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Confidenciality: No
Education area(s): Investigació en Ciències de la Infermeria
Title in different languages: Perception of adolescents on the use of social networks and the impact on their mental health: Approach from a mixed study.
Abstract: L'ús abusiu de les xarxes socials fa que els adolescents siguin considerats un grup de risc per a aquesta mena d'addiccions. Es posa de manifest la necessitat d'abordar el tema per a conèixer els possibles problemes d'addicció i els problemes de salut mental derivats. Objectiu: Conèixer la percepció de la població adolescent en relació a ús de les xarxes socials i la relació amb la seva salut mental. Metodologia: Projecte mixt. Es va realitzar una prova pilot. Resultats: La puntuació obtinguda en els test és consistent amb els relats dels adolescents. Conclusions: Aquest estudi pot servir d'inici d'un estudi exploratori més ampli.
Subject: Infermeria
Academic year: 2021-2022
Language: spa
Work's public defense date: 2022-09-07
Subject areas: Nursing
Student: Espínola Azorín, Carolina
Department: Infermeria
Creation date in repository: 2023-07-28
TFM credits: 11
Keywords: Adolescence, Self-esteem, Mental Health, Addiction, Social Networks
Title in original language: Percepción de los adolescentes sobre el uso de redes sociales y el impacto en su salud mental: Aproximación desde un estudio mixto.
Access Rights: info:eu-repo/semantics/openAccess
Project director: Ortega Sanz, Laura