Entidad: Universitat Rovira i Virgili (URV)
Confidencialidad: No
Enseñanza(s): Formació del professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes
APS: No
Título en diferentes idiomas: La evolución del circo. Como el Cirque du Soleil ha creado un nuevo espacio de mercado con la estrategia del Oceano Azul?
Resumen: Aquest TFM ha afrontat dos reptes clau: la mancança de material didàctic sobre l'estratègia de l'Oceà Blau amb el Cirque du Soleil com exemple real i motivador, juntament amb la necessitat del seu aprenentatge per part dels estudiants de 2n de BAT. La creació i implementació d’aquests materials didàctics, ha permès validar la hipòtesi del treball, mostrant una millora notable en la comprensió de l’estratègia. Aquest TFM ha contribuït en la millora dels materials educatius i també ha establert un vincle més estret entre la teoria acadèmica i la pràctica empresarial, oferint un model replicable per a futures innovacions educatives.
Materia: Aprenentatge
Curso académico: 2023-2024
Idioma: ca
Fecha de la defensa del trabajo: 2025-05-06
Áreas temàticas: Economía y empresa
Estudiante: Martínez de la Torre Orriols, Elisabet Helena
Departamento: Pedagogia
Fecha de alta en el repositorio: 2025-09-08
Creditos del TFM: 6
Palabras clave: Estrategia del oceano Azul; Innovación educativa; mejora del aprendizaje
Título en la lengua original: L'evolució del circ. Com el Cirque du Soleil ha creat un nou espai de mercat amb l'estratègia de l'Oceà Blau?
Derechos de Accesso: info:eu-repo/semantics/openAccess
Director del proyecto: Ivern Moretó, Eulàlia