Autor segons l'article: António Osório
Departament: Economia
Autor/s de la URV: Osório da Costa, António Miguel
Paraules clau: Monitorització freqüent Frequent monitoring Information characteristics Public monitoring
Resum: In the present paper we characterize the optimal use of Poisson signals to establish incentives in the "bad" and "good" news models of Abreu et al. (1991). In the former, for small time intervals the signals' quality is high and we observe a "selective" use of information; otherwise there is a "mass" use. In the latter, for small time intervals the signals' quality is low and we observe a "fine" use of information; otherwise there is a "non-selective" use. © 2015 Elsevier B.V. All rights reserved.
Grup de recerca: Grup de Recerca en Organització i Decisió Econòmiques
Àrees temàtiques: Economia i empresa Economía y empresa Economics and business
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
ISSN: 0167-6377
Identificador de l'autor: orcid.org/0000-0003-3376-0164
Data d'alta del registre: 2015-07-24
Pàgina final: 292
Volum de revista: 43
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Enllaç font original: http://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0167637715000449
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
DOI de l'article: 10.1016/j.orl.2015.03.006
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2015
Pàgina inicial: 288
Tipus de publicació: Article Artículo Article