Autor segons l'article: Huertas, A.; Rovira, C.; Fernández Cavia, J.
Departament: Estudis de Comunicació
Autor/s de la URV: Huertas Roig, Maria Asuncion
Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Adreça de correu electrònic de l'autor: sunsi.huertas@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0001-6684-4220
Data d'alta del registre: 2023-11-11
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/submittedVersion
Referència a l'article segons font original: Journal Of Town & City Management. 2 (2): 132-142
Referència de l'ítem segons les normes APA: Huertas, A.; Rovira, C.; Fernández Cavia, J. (2011). Interactivity as a key factor in city website visibility and place brand communication. Journal Of Town & City Management, 2(2), 132-142
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2011
Tipus de publicació: Journal Publications