Articles producció científica> Estudis de Comunicació

Interactivity as a key factor in city website visibility and place brand communication

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:5125281
    Autors:
    Huertas, A.Rovira, C.Fernández Cavia, J.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Huertas, A.; Rovira, C.; Fernández Cavia, J.
    Departament: Estudis de Comunicació
    Autor/s de la URV: Huertas Roig, Maria Asuncion
    Accès a la llicència d'ús: https://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
    Adreça de correu electrònic de l'autor: sunsi.huertas@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0001-6684-4220
    Data d'alta del registre: 2023-11-11
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/submittedVersion
    Referència a l'article segons font original: Journal Of Town & City Management. 2 (2): 132-142
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Huertas, A.; Rovira, C.; Fernández Cavia, J. (2011). Interactivity as a key factor in city website visibility and place brand communication. Journal Of Town & City Management, 2(2), 132-142
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2011
    Tipus de publicació: Journal Publications