Autor segons l'article: Papaoikonomou, Eleni; Ginieis, M.
Departament: Gestió d'Empreses
Autor/s de la URV: Ginieis Iribarren, Matías Carlos / Papaoikonomou, Eleni
Àrees temàtiques: Interdisciplinary research in the social sciences Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat matias.ginieis@urv.cat
Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926 0000-0003-4459-2899
Data d'alta del registre: 2023-07-31
Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
Referència a l'article segons font original: Responsibility And Sustainability (R&s). 2 (1): 35-42
Referència de l'ítem segons les normes APA: Papaoikonomou, Eleni; Ginieis, M. (2013). Mapping Consumer Empowerment in Communities of Ethical Consumption. Responsibility And Sustainability (R&s), 2(1), 35-42
URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
Entitat: Universitat Rovira i Virgili
Any de publicació de la revista: 2013
Tipus de publicació: Journal Publications