Articles producció científica> Gestió d'Empreses

Mapping Consumer Empowerment in Communities of Ethical Consumption

  • Dades identificatives

    Identificador: imarina:5128546
    Autors:
    Papaoikonomou, EleniGinieis, M.
  • Altres:

    Autor segons l'article: Papaoikonomou, Eleni; Ginieis, M.
    Departament: Gestió d'Empreses
    Autor/s de la URV: Ginieis Iribarren, Matías Carlos / Papaoikonomou, Eleni
    Àrees temàtiques: Interdisciplinary research in the social sciences Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
    Adreça de correu electrònic de l'autor: eleni.papaoikonomou@urv.cat matias.ginieis@urv.cat
    Identificador de l'autor: 0000-0003-0198-2926 0000-0003-4459-2899
    Data d'alta del registre: 2023-07-31
    Versió de l'article dipositat: info:eu-repo/semantics/publishedVersion
    Enllaç font original: http://www.grupomio.org/?attachment_id=396
    Referència a l'article segons font original: Responsibility And Sustainability (R&s). 2 (1): 35-42
    Referència de l'ítem segons les normes APA: Papaoikonomou, Eleni; Ginieis, M. (2013). Mapping Consumer Empowerment in Communities of Ethical Consumption. Responsibility And Sustainability (R&s), 2(1), 35-42
    URL Document de llicència: https://repositori.urv.cat/ca/proteccio-de-dades/
    Entitat: Universitat Rovira i Virgili
    Any de publicació de la revista: 2013
    Tipus de publicació: Journal Publications
  • Paraules clau:

    Interdisciplinary research in the social sciences
    Administração pública e de empresas, ciências contábeis e turismo
  • Documents:

  • Cerca a google

    Search to google scholar